26 April 2010

Two Reasons I love Latin...

Just wanted to share two of the many beautiful Latin prayers. Latin just flows so well, and I feel as though I am praying and singing at the same time when I pray them. (Both come from http://www.catholicsaintoftheday.com) They had videos of the prayers being sung, but I'm not so tech savvy as to know how to embed them in my posts just yet. I'm learning, though! Enjoy! Dominus vobiscum!


Pater Noster

Pater noster, qui es in caelis:

sanctificetur Nomen Tuum;

adveniat Regnum Tuum;

fiat voluntas Tua,

sicut in caelo, et in terra.

Panem nostrum cotidianum da nobis hodie;

et dimitte nobis debita nostra,

Sicut et nos dimittimus debitoribus nostris;

et ne nos inducas in tentationem;

sed libera nos a Malo. Amen


Ave Maria

AVE MARIA,

gratia plena,

Dominus tecum.

Benedicta tu in mulieribus,

et benedictus fructus ventris tui, Iesus.

Sancta Maria, Mater Dei,

ora pro nobis peccatoribus,

nunc, et in hora mortis nostrae.

Amen.

No comments: